Acasa » Stiri Deva » Cum a funcționat aplicația Deva24

Cum a funcționat aplicația Deva24

Lansată de nici două luni și jumătate de către Primăria Municipiului Deva, aplicația interactivă de sesizări ,,Deva24” s-a dovedit utilă.

Din 25 iulie 2018 și până în prezent, procentul de rezolvare a sesizărilor făcute de locuitorii orașului prin intermediul acestei aplicații (instrument oficial de comunicare) este de 91,18%.

Categoriile de sesizări au făcut referire la cele mai diverse domenii: zone verzi și mobilier urban, reparații străzi și trotuare, parcări neregulamentare, iluminat public, salubrizare străzi, tulburarea liniștii și ordinii publice, depozitare deșeuri, semnalizare rutieră, construcții/lucrări neautorizate, organizare de șantier, rețele de apă/canalizare, vehicule abandonate, transport public/taxi, probleme de mediu, acte de comerț ilicit, lucrări de investiții, asistență socială, locuri de parcare, Cetatea Deva, dar și alte probleme identificate de cetățeni ca fiind importante pentru oraș.

Prin intermediul ,,Deva24”, devenii au primit și notificări cu privire la exerciții de alarmare publică, distrugeri de muniție, lucrări edilitare, sistări de apă potabilă, restricții de circulație, proiecte în consultare și hotărâri de consiliu local aprobate, precum și alte știri și evenimente care privesc comunitatea locală.

Cum puteți instala aplicația Deva24

Deva24 este o aplicație software de servicii electronice, având componentă de acces prin interfață web și componentă de aplicație pentru dispozitive mobile. Aplicația este disponibilă atât pentru acces utilizând un browser web (link pentru varianta web – https://deva24.primariadeva.ro/ ) de pe un computer personal, cât și pentru toți posesorii de telefoane mobile și tablete, Android și iOS. „Deva24 Sesizări” poate fi descărcată din Magazin Play ori App Store.

Aplicaţia le permite cetăţenilor cu spirit civic să transmită în timp real diverse sesizări, incidente sau reclamații către primărie. Sesizarea intră în circuitul oficial al petițiilor și primește un număr de înregistrare.
,,Deva24” conţine şi o hartă interactivă pe care problemele sesizate de cetăţeni sunt evidenţiate cu o bulină roșie, care devine de culoare verde atunci când situaţia semnalată de cetățeni este rezolvată sau primește un răspns din partea serviciilor sau compartimentelor de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Deva.

Prin această aplicație, administrația publică locală dorește să asigure o comunicare cât mai bună și mai rapidă între cetățeni și funcționari.

Primăria Deva


Source: http://zhd.ro/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com